Пошуковий запит: (<.>A=Хлопоніна-Гнатенко О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Хлопоніна-Гнатенко О. І. Розвиток внутрішньогосподарської горизонтальної кооперації на основі сегментації виробництва [Електронний ресурс] / О. І. Хлопоніна-Гнатенко // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2013. - № 2(1). - С. 295-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2013_2(1)__36
|
2. |
Ульянченко О. В. Фундатори кооперативної ідеі на Харківщині у другій половині XIX ст [Електронний ресурс] / О. В. Ульянченко, Г. В. Фінашина, О. І. Хлопоніна-Гнатенко // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2013. - Т. 15, № 2. - С. 388-391. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2013_15_2_58
|
3. |
Хлопоніна-Гнатенко О. І. Маркетингові інновації в системі управління підприємством як пріоритетний напрямок формування його конкурентних переваг на ринку зерна [Електронний ресурс] / О. І. Хлопоніна-Гнатенко, Н. О. Коломієць // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 200. - С. 305-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_200_35 Проведено аналіз теоретичних основ маркетингових інновацій, що впливають на управління діяльністю підприємства та підприємницькою діяльністю в цілому. Визначено маркетингові інновації в системі управління підприємством як один із способів забезпечити виживання і ефективне функціонування підприємствам в агресивному конкурентному середовищі. Під час переходу до нових етапів ринкових реформ, на всіх рівнях управління підвищується увага вмінню приймати оптимальні рішення, які будуть здійснювати вплив на майбутнє і зіставляти поточну діяльність зі стратегічними цілями.
|
4. |
Хлопоніна-Гнатенко О. І. Концептуальні засади стратегічного планування діяльності підприємства [Електронний ресурс] / О. І. Хлопоніна-Гнатенко, О. М. Гіржева, А. К. Печена // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 12(5). - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2017_12(5)__3
|
5. |
Хлопоніна-Гнатенко О. І. Обґрунтування шляхів підвищення ефективності діяльності підприємств як основи їх конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / О. І. Хлопоніна-Гнатенко, О. М. Ряснянська // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 12(5). - С. 26-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2017_12(5)__6
|
6. |
Хлопоніна-Гнатенко О. І. Обґрунтування проекту створення сільськогосподарського виробничого кооперативу з виробництва овочів господарствами населення [Електронний ресурс] / О. І. Хлопоніна-Гнатенко // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 4. - С. 286-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2014_4_40
|
7. |
Хлопоніна-Гнатенко О. І. Концептуальний підхід до визначення організаційно-економічних засад розвитку сільськогосподарських виробничих кооперативів [Електронний ресурс] / О. І. Хлопоніна-Гнатенко // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 6. - С. 271-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2014_6_39
|
8. |
Хлопоніна-Гнатенко О. І. Історичні аспекти розвитку кооперативного руху у сільському господарстві [Електронний ресурс] / О. І. Хлопоніна-Гнатенко // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2019. - № 2. - С. 177-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2019_2_20
|
9. |
Тертичний О. О. Особливості управління персоналом: фрілансери та віддалені робітники [Електронний ресурс] / О. О. Тертичний, О. І. Хлопоніна-Гнатенко // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 43. - С. 300-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_43_55
|
10. |
Непран А. В. Використання методу кореляційно-регресійного аналізу для розрахунку прейскурантів [Електронний ресурс] / А. В. Непран, О. М. Гіржева, Н. О. Бірченко, О. І. Хлопоніна-Гнатенко, С. В. Степаненко // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 3. - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_3_11 Обгрунтовано можливість розробки прейскурантів для однотипної, функціонально однорідної продукції машинобудування з використанням кореляційно-регресійного аналізу (КРА). На основі статистичної методології побудовано регресійну модель зміни гуртових цін виробів, залежно від зміни техніко-економічних параметрів якості, на прикладі кулькових радіальних однорядних підшипників, визначено характер зв'язку між факторами та результативним показником (цінами). Незначні відхилення теоретичних значень цін від фактичних цін на підшипники довели ефективність розробленої регресійної моделі, можливість застосування її в практичній діяльності. Параметричні методи, зокрема методи КРА, надають змогу знайти правильне співвідношення цін на весь асортимент продукції. Обчислені параметри рівняння теоретичної лінії прямолінійної регресії надали можливість установити ціни: на нові моделі підшипників, які розміщені всередині параметричного ряду підшипників; на нові моделі підшипників, які перебувають за межами параметричного ряду; новий прейскурант при перегляді цін. Крім того, обчислення декількох рівнянь регресії надало змогу розробити додатковий варіант прейскуранта , що надало можливість на практиці вибрати більш ефективний серед них. Доведено можливість обчислення цін на нові види продукції за межами параметричного ряду, за якими відсутні дані щодо собівартості та витрат виробництва. Розроблені 2 варіанти прейскуранта для підшипників надають можливість виявити ціни на окремі види продукції, які потребують уточнення. Використання КРА скорочує терміни та знижує трудомісткість складання прейскурантів, що надає можливість найкращим чином скоординувати роботу при складанні виробничої програми та плану матеріально-технічного забезпечення підприємства.
|